A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

vrijdag 26 juli 2013

Nieuw Designteamlid erbij!

Hallo allemaal!

Ik heb geweldig leuk nieuws!!
Sandra's Scrapshop is een fantastisch nieuw Designteamlid rijker!! Chantal wil dolgraag ons kleine team komen versterken!! Nu samen met Karin mag ik echt mijn handjes dicht knijpen met twee van zulke geweldige creatieve en lieve dames!!
Hieronder stelt zij zich voor en kunnen jullie meteen al een prachtige creatie van haar zien!! Zij heeft namelijk ook de Fonteinkaart gemaakt. Willen jullie meer van haar mooie werk zien? Neem gerust een kijkje op haar blog!! Het is echt geweldig mooi allemaal wat zij maakt!!
Chantal, heel veel plezier en succes gewenst en van harte welkom!!


 
Mijn naam is Chantal, 36 jaar, getrouwd en heb een dochtertje van bijna 5 jaar en woon in Alkmaar. Sinds april 2010 ben ik verslingerd aan kaarten maken. Ik zocht een nieuwe hobby die ik gewoon thuis kon doen, omdat ik een dochtertje had gekregen en mijn andere hobby Kynologie en keuren van honden is gewoonweg wat lastiger te combineren, omdat je dan soms hele weekenden van huis bent. Eerst maakte ik voornamelijk 3d- en borduurkaarten, maar scrapkaarten en stempels inkleuren met mijn Copics krijgen steeds meer en eigenlijk alleen maar de overhand. Toen ik de Magnolia-stempels voorbij zag komen, was ik op slag verliefd op die lieve Tilda en Edwin! Ik maak dus veel kaarten met Magnolia's en houd ervan om sketches uit te werken of zelf te bedenken. Sinds een kleine 2 maanden ben ik de gelukkige eigenaar van de Silhouette Cameo en ben dit prachtige apparaat helemaal aan het ontdekken en projectjes aan het maken. Dus toen Sandra mij vroeg om deel te nemen aan haar Designteam van Sandra's Scrapshop, was ik in eerste instantie verbaasd, maar zeker zeer blij verrast en ik hoefde hier natuurlijk niet lang over na te denken! Nogmaals bedankt Sandra voor je vertrouwen en ik hoop dat ik het voor jou kan waarmaken!
Ik heb ook een eigen blog en wel http://chantalskaarten.blogspot.com. Hierop kun je veel kaarten en creaties van mij bewonderen. Ik heb er enorm veel zin om als Design-teamlid voor Sandra's Scrapshop aan de slag te gaan en om Sandra en Karin (nog) beter te leren kennen.

Lieve groetjes, Chantal

Aan de hand van het patroon van de Fonteinkaart, heeft Chantal deze supermooie zwart/witte kaart gemaakt! Kijk gerust op haar blog voor alle gebruikte materialen.






Is het geen plaatje?? Ik ben er hartstikke blij mee en bedankt voor deze mooie creatie meis!

Daarnaast heeft ze al iets eerder gewerkt met mijn patroontjes en hier zien jullie daar nog een paar voorbeelden van!
De Roeiboot van Chantal is werkelijk geweldig!! Wat een plaatje!!

 

 





 
Nou, jullie zien het!! Een geweldige aanwinst voor het Designteam!!!
Fijn weekend!

1 opmerking:

Marga50 zei

Gefeliciteerd Chantal met deze hele mooie plek in het team van Sandra. Je maakt ook elke keer zulke mooie kaarten en creaties. Succes meis! Groetjes Marga.