A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

zondag 24 februari 2013

Sandra's Scrapshop

May i proudly present Sandra's Scrapshop!!!!!!! It's not completely finished yet (some details LOL), but i am so excited about it that i could not wait any longer to show it to you all!! One side is finished and the other side is almost done (not on the pictures yet). The table can be enlarged up to 10 persons for workshops.
The flowers on the tray are a gift from my parents (owww i love them so much!!).
Now waiting for the folding curtains and need some boxes and there will be a beautiful cabinet on the wall soon made by my dad offcourse!
A big big thanks to my dear husband and dad who made my craftroom like a little palace!! 
Met trots presenteer ik jullie hier Sandra's Scrapshop!!! Het is bijna klaar, maar ik kon niet langer wachten om het aan jullie te laten zien!! De ene kant is helemaal klaar, maar de andere kant (niet op de foto's) moet hier en daar nog ietsje gebeuren. De tafel kan je uitschuiven tot 10 personen voor de workshops.
De bloemen op het dienblad heb ik gekregen van mijn ouders (owww wat hou ik toch van julliet!!).
Nu nog wachten op de vouwgordijnen, ik moet nog een paar potjes kopen en mijn vader gaat een prachtig kastje maken voor aan de muur.
Dank je wel lieve Erwin en Papa voor het maken van mijn droomkamer!! 






Ja ja, ik kan zelfs televisie kijken haha! Ook is de ruimte voorzien van Airco!!




Groetjes, van een hele gelukkige ...

12 opmerkingen:

corryskaart zei

gossie sandra wat ziet dit er allemaal prachtig uit! en hier ga je zeker dubbel en dwars van genieten!!
groetjes van corry

Corrie zei

Wauwww Sandra
Wat een waanzinnig mooie hobbyruimte,
Ik wens je er heel veel leuke en gezellige hobby uurtjes in toe.
Groetjes Corrie

Cards en Box bij Lady M zei

wouw dat ziet er mooi uit heel veel sucses er mee groetjes maartje

Christa zei

WAUW ! Wat is dat ongelooflijk mooi geworden !!

Chantal zei

GEWELDIG!!! Wat ziet dit er mooi uit! Succes met wat je gaat doen. Gaat vast lukken. :-)

Dilly zei

Wat een prachtige, sfeervolle hobbykamer heb je Sandra. Heel veel plezier gewenst met/in deze kamer.

Yvon zei

Nu mag t dus echt gefeliciteerd met het 2jarig bestaan van sandra, s webshop. Supermooi e workshop ruimte, net een verlengstuk van je woonkamer

Groetjes yvon

Nicky Chamallow zei

c'est vraiment magnifique et vous aurez encore plus de plaisir de travailler ainsi.. bravo à vos "hommes" et félicitations à vous

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Prachtige hobbykamer Sandra!
Bofbips ben je met zulke handige mannen,
gelukkig heb ik ook zo'n man ^_^*

Veel hobbyplezier
misschien tot gauw bij een Ws.
Liefs Sonja

martine zei

Geweldig....wat ben je blij!!!!Dat kan ik mij heel goed voorstellen.Ik weet niet meer precies waar je nou woont, anders lijkt het mij echt te gek om eens een workshop van je te volgen...Groetjes Martine

Wil zei

Wat een prachtige workshop ruimte heb je gekregen Sandra.
Je mag blij zijn met je hussie en vader die hebben geen 2 linker handen.

Groetjes Wil

Annemieke zei

Hallo Sandra,
Wat een schitterende ruimte en wat fijn om zulke handige mensen om je heen te hebben die dit konden maken.
Wat een genot om dan te gaan zitten freubelen, veel plezier ermee.
groetjes Annemieke