A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

woensdag 14 november 2012

# 51 Kerstroos patroon / Poinsetta template

Een prachtige dubbele kerstkaart in de vorm van een Kerstroos (poinsetta). Het patroon komt inclusief het groene hulsttakje en blaadjes. Afmeting kaart is ca. 15 x 15 cm.

 

 

 
En deze variant is gemaakt door Karin:

 



# 51 Kerstroos patroon / Poinsetta template

€ 1,50

(Drie .PDF patronen van de kaart met alle lagen incl. takje en hulstblad)
--------------------------------------------------------------------------

Extra mogelijkheid:
(alleen te bestellen indien men over een electrische Silhouette snijmachine beschikt!)

# 51a Silhouette .STUDIO snijbestand 'Kerstroos / poinsetta'

+ € 0,50

(Totaalprijs is dan € 2,00)

5 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwww wat een prachtig Creatie weer Sandra

Groetjes Corrie

scraplouise zei

Oooh, wat geweldig mooi Sandra!!.

gr.LOuise

Karin Schuring zei

Het is een plaatje San! En ik heb toch een heel andere versie in mijn hoofd :D Komt tzt je kant op!
Liefs, Karin

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Lieve Sandra
Ik Ben best ziek geweest en loop ook erg achter met mijn verplichtingen
Nu wilde Ik jou betalen maar mijn laptop doet alweer niets dus Ik kan niet meer zien naar wie wat en hoeveel Ik je verschuldigd ben :( op mijn mobiel gelukkig wel
maar die mail had ik al weg gedaan omdat het toch op mijn laptop zou staan mmmmm
dus bij deze aub nog een x jou betalings gegevens
Moet echt aan de slag hihi

Liefs sonja
ps ik maak het bedragje ook direct over Rabo hé zijn Grlukkig vlot ;))
Dank je Sandra
hoop dat je dit voor 9 uur nog ziet kan ik het nl uitprinten!

liefs sonja

Flutterby Trina zei

Beautiful! I just wanted to share what I have made with your template, I hope you like it x

http://flutterbytrina.blogspot.co.uk/2012/11/cold-fairy.html