A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

maandag 22 oktober 2012

Freebie; Jingle Bell kaart

Speciaal voor mijn trouwe klanten en bezoekers hierbij een gratis .JPEG patroon!

Het is een chipboard kaart die je aan een lintje op kunt hangen, waaraan een kerstbelletje hangt!
Op mijn eigen blog kun je alle gebruikte materialen terugvinden!

 

 

 


Extra service voor klanten:

Ben je al een bestaande klant en wil je het bestand liever .PDF formaat of wil je het .STUDIO snijbestand hebben, stuur mij dan even een mailtje!
Ben je een nieuwe klant en bestel je voor 1 november aanstaande iets uit de shop, dan krijg je deze bestanden er ook gratis bij!


Hierbij het patroon in .JPEG formaat. Klik op de foto om het te vergroten en kies met de rechtermuisknop voor 'Afbeelding opslaan als' en sla het op in je computer. Print het op de gewenste maat uit. Eventueel kun je de kerstbel ook uitvergroten en als kaart maken!


Op dit patroon is Copyright van toepassing! Gebruik dit voor persoonlijke doeleinden! Voor commerciƫle doeleinden dient eerst vooraf toestemming aan mij gevraagd te worden via email!! Misbruik wordt niet op prijs gesteld, maar een link naar mijn blog of wat reclame waardeer ik des te meer (wink)!

Veel plezier ermee!

Groetjes, Sandra

10 opmerkingen:

Karin Schuring zei

Nou ik neem 'm mee hoor :D Enne... je ziet mijn variant wel verschijnen hihi!
Dank je wel :D
Liefs, Karin

Margreet zei

Bedankt Sandra voor het leuke patroon
Groetjes Margreet

Carien zei

Wat mooi gemaakt!Heel erg bedankt voor het patroon! :)

arjette zei

Wat super leuk zeg, dank je wel!!!

gr. arjette.

Jetty zei

Dank je wel Sandra voor het leuke en mooie patroon, lies Jetty xxx

corryskaart zei

hoi sandra
dank je wel voor dit leuke en vrolijke patroon!!
groetjes van corry

Jolanda zei

bedankt Sandra:0)
een heel leuk model!!
grtz Jolanda

Wies zei

Hallo Sandra,
Hartelijk bedankt voor dit leuke patroon.
Groetjes, Wies

Mia Niessen zei

Sandra dankje wel .Ik heb hem meegenomen.

Anja zei

Sandra een groot dank je wel
Liefs Anja