A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

zaterdag 3 maart 2012

# 33 Tulp doosje patroon / Tulip box template

Gezien in het Magnolia Ink Magazine (02-2012)?
Het patroon van dit Tulpdoosje is exclusief hier te koop!
Ik heb er tulpenbollen in gedaan, maar je kunt er natuurlijk ook paaseitjes of een ander klein kadootje in doen!

 

 
Je kunt er zowel bovenin als in het doosje een kadootje doen!

 


Karin heeft er een eierdopje en een Bloemvaasje van gemaakt!!



 



# 33 Tulpdoosje patroon / Tulip box template

€ 1,75

(Twee .PDF patronen; doosje, bladeren en tulp, werkbeschrijving)
English Tutorial available!

--------------------------------------------------------------------------
Extra mogelijkheid:
(alleen te bestellen indien men over een electrische Silhouette snijmachine beschikt!)
# 33a Silhouette .STUDIO snijbestand 'Tulpdoosje'
+ € 0,50
(Totaalprijs is dan € 2,25)

8 opmerkingen:

corrie zei

hoi sandra wat is dit mooi
dit wordt iets dat voor voor mijn zus ga maken
ik vind het geweldig mooi
groetjes corrie

Mieke zei

Wat mooi! Super leuk inderdaad om cadeau te doen met iets leuks/lekkers in!

corry'kaart zei

hoi sandra
wat een lief doosje en zeker gaaf om weg te geven met iets jamjams erin!
groetjes van corry

Christa zei

hoi Sandra , wat heb je gave dingen gemaakt, kreeg donderdag de ink, heb gelijk naar jouw crea s zitten zoeken haha, ff kijken waar staat sandra ;) zag het direct vind die trekpop ook zo geweldig meis super gedaan hoor xx christa

Liberta zei

Hai San,

Hier weer je super fan. Ik vind deze ook weer zo fantastisch gelijk maar weer aangeschaft.
Je bent een kanjer met ontwerpen van leuke creaties.

Liefs, Lieb

CaroleSo zei

Wouhouuu it's so wonderfull ! I want them all !!!!

Heidie zei

Ik heb je mooie patroon gebruikt. Mijn tulpendoosje staat op mijn blog.

liefs heidie

Judith zei

Hoi Sandra,

Heb hem gemaakt en heel veel mensen deze kant op gestuurd.
Kreeg mega veel leuke reacties.
Bedankt voor het mooie patroon.

Groetjes van Judith