A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

maandag 23 januari 2012

# 31 Bag (tasje) patroon / Bag template

Een schattig tasje voor elke gelegenheid te maken!

 

 



# 31 Bag (tasje) patroon / Bag template

€ 0,75

(1 .PDF bestand van het tasje, inclusief rilmalletje)

--------------------------------------------------------------------------

Extra mogelijkheid:
(alleen te bestellen indien men over een electrische Silhouette snijmachine beschikt!)
# 31a Silhouette .STUDIO snijbestand 'Bag'
+ € 0,25
(Totaalprijs is dan € 1,00)

4 opmerkingen:

freubeltjes kaarten zei

Hallo Sandra,

Via het scrapcornerblog kwam ik op je site terecht en ik moet zeggen dat ik je creaties helemaal te gek vindt en ben daarom gelijk volger geworden en ik ga vast een keer een bestelling van een patroon bij je doen.

Groetjes Ageeth.

Wil zei

Hallo Sandra

Wat een erg leuk bag.
ik ga hem bestellen en maken voor een verjaardag.

ik snap niet hoe je steeds op die
ideetjes komt

groetjes Wil

anita01 zei

Wat een heerlijk tasje zeg Sandra.....lieffie.

Warme groetjes,
Anita.

Matutinha zei

Maravilhoso o seu trabalho! Espero que continue com tão boas ideias. Sucesso1