A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

zondag 18 december 2011

Freebie; Kerstbal kaart

Hierbij een Freebie voor jullie!
Het is een gratis .JPG patroon van een Kerstbalkaart!

 

 





Klik op de afbeelding om hem te vergroten. Klik met je rechter muisknop en sla de afbeelding op.



Hiermee wens ik alle bezoekers van Sandra's Scrapshop hele fijne feestdagen en een gezellig, creatief en gezond 2012!! Geniet er lekker van!
MERRY CHRISTMAS TO YOU ALL!!

Liefs, Sandra

8 opmerkingen:

Irene zei

Thank you sooooooo much Mrs. Santa....aka Sandra!!!!!
Laat ik daar al aan gedacht hebben met het maken van kerstkaarten en gisteren kwam zo'n kaartje binnen van vrienden dus ik dacht "mooie mal" en nu jij met een freebie, super!!!! Waar is die deco rand voor, ik kan het zo snel niet ontdekken op je voorbeeld (brilletje?).

Liefs, Irene

Irishdance zei

Hoi Sandra, wat leuk een freebie, ik heb hem opgeslagen en ga hem vast een keer maken! Dank je wel! Jij ook hele fijne kerstdagen!
Groetjes Ingrid (irishdance)

Liberta zei

Hai San,

Jij ook hele fijne dagen en een heel gezond en goed 2012.
Ik ben van plan dit jaar iets eerder (denk al in februari hihihi) aan de kerstkaartjes te beginnen en je Kerstbal zal daar zeker bij zitten.

Heel veel liefs en hartstikke bedankt voor deze leuk freebie.

Lieb je big fan

Patricia St Martin zei

Sandra, Thank you so much for the free template.

scraphobby zei

bedankt voor deze leuke freebie ,en fijne kerstdagen en een gezond 2012.
groetjes Marian

Adriana zei

Hallo Sandra,
Jij ook hele fijne feestdagen en een heel gezond en gelukkig nieuw jaar.
Ik ben van plan dit jaar zeker jou Kerstbalkaartje maken.

Heel veel liefs en hartelijk bedankt voor deze leuk freebie.

Groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

manuela zei

at leuk een freebie, ik heb hem opgeslagen en ga hem vast een keer maken! Dank je wel! Jij ook hele fijne kerstdagen!

Liefs Manuela

Diane Louise Janion zei

Just found this template - thanks for the freebie, going to use this for all my Christmas cards this year.

Hugs
Diane Louise x