A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

donderdag 1 december 2011

# 28 Sneeuw schudbol patroon / Snowglobe template

Een leuke 3D sneeuw schudbol waaronder een doosje zit!

 

 

 

 


# 28 Sneeuw schudbol patroon / Snowglobe template

€ 1,75

(vijf .PDF patronen, digitekst 'Snowglobe' en werkbeschrijving)
English Tutorial available!

--------------------------------------------------------------------------

Extra mogelijkheid:
(alleen te bestellen indien men over een electrische Silhouette snijmachine beschikt!)
# 28a Silhouette .STUDIO snijbestand 'Sneeuw schudbol'
+ € 0,75
(Totaalprijs is dan € 2,50)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Sandra ,wat is hij weer mooi geworden,zoals altijd heel origineel,ik ga hem meteen maar weer bestellen.
p.s. wat zag ik op je blog,hebben ze je gevraagd als designteam lid van magnolia? Nou hartelijk gefeliciteerd,als ereen recht op bent ben jij het.
Heel veel succes ,je allergrootste
fan L.G.B.

Debbie zei

hij is geweldig meis je zal zo wel weer een berichtje van me ontvangen

liefs Debbie

Liberta zei

Wauw hij is weer geweldig hij is besteld door je andere grootste fan.
hahah.
En euh Hartelijk gefeliciteerd met je status design medewerkster Magnolia.
Meis wat geweldig ben rete trots op je.

Liefs, Lieb

corrie zei

sandra hij is super
ik ga nu patronen bij je bestellen van al die mooi kaarten hoor
mijn kerstballen 50 stuks en 254 kaarten zijn af heheh nu ga ik beginnen met mooie kaarten oja de ooievaar is af maar ons kleinkind is nog niet geboren kan dus niet op site maar hij is super mooi groetjes corrie