A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

donderdag 10 november 2011

# 25 Lantaarn patroon / Lantern template

Een lantaarnkaart die zowel in 3D als plat te maken en te versturen is! Superleuk voor de Kerst met een nep waxine lichtje erin!

 

 

 

En de kaart in 'platte toestand' zodat het makkelijk met de post verstuurd kan worden!


En Chantal heeft deze schitterende lantaarn gemaakt:

 

 



# 25 Lantaarn patroon / Lantern template

€ 1,50

(Drie .PDF patronen, inclusief alle onderdelen en sneeuwrand + werkbeschrijving)
(English Tutorial available)
--------------------------------------------------------------------------

Extra mogelijkheid:
(alleen te bestellen indien men over een electrische Silhouette snijmachine beschikt!)
# 25a Silhouette .STUDIO snijbestand 'Lantaarn'
+ € 0,50
(Totaalprijs is dan € 2,00)

5 opmerkingen:

Welkom bij Happy Stamper zei

ooooh wat een schatje zeg.

lieve groetjes
angelique

Liberta zei

Wauw wat is deze ook weer zo leuk.
Je snapt het al die wil ik heel graag bij mijn Sandra collectie.

Liefs, Lieb

corrie zei

hoi sandra geweldig mooi .super mooi
ik ga die zeker ook maken
eigenlijk wil ik alles maken.. zo mooi vind ik alles dat jij maakt
alleen ik zou wat meer tijd willen hebben heheh druk bezig met van alles groetjes corrie

Ans zei

eruggggggg leuk sandra

gr,ans xx

Gertrude zei

Sandra die Laterne ist soooooooo schön muss sie auch machen gibt es da eine Vorlageßßßß
glg Gertrude