A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

zondag 14 augustus 2011

Ronde kaart FREEBIE!

Ten eerste een korte mededeling. Ik heb een knop toegevoegd aan de rechterzijbalk waarbij staat  'Follow me by email'. Deze staat boven de roze brievenbus en onder de Google vertaler. Vul hierin je emailadres en klik op de zwarte balk 'Submit' en je krijgt (als het goed is....) een mailtje in je mailbox wanneer er weer iets nieuws geplaatst wordt hier in de shop!

Speciaal voor al mijn trouwe klanten en bezoekers, deze keer een freebie, dus helemaal voor nop!
Deze keer heb ik een ronde kaart gemaakt waarvan een deel is omgeslagen zodat je er een label in kunt doen!

 


En hier de patronen voor jullie (deze keer niet in .PDF formaat omdat ik niet weet hoe ik die in een blog kan zetten hihihi):


Klik op de patronen om ze te vergrote en sla ze vervolgens op met de rechter muisknop!

Werkwijze:

Knip eerst 2x de grote cirkel uit patroon deel 1 uit cardstock.
Ril op 1 cirkel de vouwlijn, maar vouw het nog niet om!
Knip vervolgens uit patroon deel 2 de middelgrote cirkel (met de gaatjes) uit dessinpapier (inkt de randjes) en plak die op de cirkel met de vouwlijn. Evenueel kun je deze maat cirkel ook gebruiken voor het beplakken van de achterkant van de kaart of de binnenkant!
Leg nu alle grote cirkels op elkaar op een prikmat en prik de gaatjes er in. Borduur vervolgens met een Festonsteek (of met een gewone steek) de twee grote cirkels aan elkaar.
Vouw vervolgens het flapje om.
Knip nu het label uit patroon deel 2 en versier het naar eigen smaak.

Veel plezier ermee!
Groetjes, Sandra

19 opmerkingen:

angelique (anlou) zei

hoi meis
ik ben zo'n thuis blijver
dank je wel voor dit super leuke kaart patroon
een fijne zondag meis
liefs angelique

Katootje55 zei

Hallo Sandra,

Bedankt voor de leuke freebie!!! Ik heb hem gekopieerd in Word en opgeslagen in mijn map Tutorials.
Voor als ik een keertje inspiratie nodig heb....

groetjes, Toos

arjette zei

Dank je wel!!!! Ik heb het opgeslagen, lijkt me erg leuk om een keertje te maken!

gr. arjette.

Marianne zei

Sandra bedankt voor de leuke freebie.
Ik heb het opgeslagen in mijn map van tutorials die ik nog moet maken!

Groetjes Marianne

corry'kaart zei

wat een leuke mooie kaart heb je weer gemaakt en dank je voor de freebie
groetjes van corry

Liberta zei

Hai San,

De kaart is geweldig. Ook mijn vriendinnen vinden hem super.
Dank voor de freebie ga hem zeker namaken.
Vet lief dat je dit wil delen met ons.
Een fijne zondag.

Liefs, de jarige job.

Willy's creations zei

Dank je wel Sandra...is een hele mooie heb hem opgeslagen...ga hem zeker een keer maken.

Groetjes,Willy

sandra_w zei

Hey San, dank je wel! Erg leuk en ga hem zeker een keer maken!

Groetjes,
San

Jolanda zei

Mooi hoor, ga het zeker maken. . . . . dankjewel

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig mooi en leuk kaartje weer! Bedankt voor de freebie, super!
Groetjes van Jacqueline

Wilma24 zei

heel mooi sandra,
ik zal hem binnen kort uit proberen
lief van je

liefs wilma

Sandra van Kleef zei

Hey San

Bedankt voor dit leuk patroontje, ik ga hier zeker mee aan de slag.

Groetjes San

jans zei

bedank voor het mooie ptroontje sandra heb hem mee genomen fijne dag nog grt jans

scraphobby zei

bedankt voor het leuke patroontje
gr Marian

Humartine zei

Bedankt voor het patroon , ik hoef mij niet aan te melden want ik kijk altijd elke dag even bij je , gr Humartine

Anneke zei

dank je wel Sandra, ik vind deze helemaal geweldig! Ik heb hem opgeslagen en ga hem zeker eens gebruiken :)
Groetjes Anneke

Marjoleine zei

Wat een geweldige kaart zeg en wat lief dat je het patroon als freebie hier zet!! Dank je wel...ik ga hem zeker een keer maken!!
Liefs,
Marjoleine

Wil zei

Hallo Sandra

wat een hele leuke creatie's maak
je. Ik heb deze opgeslagen en ga hem zeker maken.
En ik ga wat patronen bestellen
van je aparte kaarten

groetjes Wil

Nágela zei

This is a lovely design!
Thanks for sharing!
Have a nice day!