A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

maandag 29 augustus 2011

# 21 Kadotasje patroon / Gift bag template

Een superleuk kadotasje met binnenin 2 vakjes voor bijvoorbeeld Merci chocolade reepjes of voor stempelafdrukjes, kadobonnen etc etc.!

 

 


# 21 Kadotasje patroon / Gift bag template
€ 0,75
(Twee .PDF patronen van de buitenkant en de binnenvakjes van het tasje).

--------------------------------------------------------------------------

Extra mogelijkheid:
(alleen te bestellen indien men over een electrische Silhouette snijmachine beschikt!)
# 21a Silhouette .STUDIO snijbestand 'Kadotasje'
+ € 0,25
(Totaalprijs is dan € 1,00)

4 opmerkingen:

Irene zei

Ja echt een super leukerdje maar ook door de gebruikte materialen Sandra!!!!

Liefs, Irene

Karin zei

Hoi Sandra,
Ook dit zijn mijn kleurtjes!!! Helemaal leuk!!

linn zei

hallo sandra,
via via kwam ik bij jou terrecht, wat een enorme leuke dingen verkoop je allemaal!
ik wilde een mail sturen maar ik heb geen outlook op mn laptop staan dus doe ik het maar zo:
zou ik # 17 en # 16 kunnen bestellen?
alvast bedankt!
liefs
linn (lvanh@live.nl)
http://made-by-linn.blogspot.com/

Liefs Ineke zei

Super mooi gemaakt. Schitterend.

Groeten van Ineke