A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

woensdag 17 augustus 2011

# 20 Schelp kaart patroon / Shell card template

Een kaart is de vorm van een zeeschelp! Het patroon komt helemaal compleet! Kijk onder het bedrag wat er allemaal bij zit!


 

 


 


# 20 Schelp kaart patroon / Shell card template

€ 1,50

(Drie .PDF patronen van de basis, het binnendeel, de sheet, het zeewier en de kokkelschelp. Een .PNG bestand van de vissen en .JPEG digitekst 'Sending Oceans of love!'.

--------------------------------------------------------------------------

Extra mogelijkheid:
(alleen te bestellen indien men over een electrische Silhouette snijmachine beschikt!)
# 20a Silhouette .STUDIO snijbestand 'Schelp'
+ € 0,50
(Totaalprijs is dan € 2,00)

11 opmerkingen:

Debbie zei

o wat een leuke weer sandra super gedaan je kan zo een mailtje tegemoet zien

groetjes Debbie

Marianne zei

Super kaart.
Groetjes Marianne

Humartine zei

Sandra hoe kom je erop schitterend , echt heel apart , gr Humartine

Leon en Karin zei

Hoi Sandra,

Ik wil je bedanken voor je reactie op mijn blog. Het doet me goed dat zo'n creatief iemand zoals jij zo'n leuke reactie geeft, bedankt hiervoor!.

Ook jouw kaart is helemaal geweldig! Leuk bedacht en creatief uitgewerkt. Ik ben al enige tijd op zoek naar de zeemeermin stempel, enig idee waar ik die nog kan krijgen? Mijn dochter wil deze zo graag maken! Succes verder!

Groetjes,
Karin

scraphobby zei

wat een leuke kaart heb je gemaakt,ik vind het patroon echt super,
groetjes Marian

Marianne zei

Hey Sandra,

Wat is die weer zo mooi.
Je mag een mailtje verwachten ik zou die ook wilen maken.

Groetjes Marianne

Liberta zei

Hai San,

Hij is weer fantastisch.
Wat ben je toch crea.
Deze komt zeker bij mijn "Sandra collectie".

Heel veel liefs, Lieb

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje weer Sandra, zo origineel en zo mooi!
Groetjes van Jacqueline

creacora zei

heel gaaf meis Super gemaakt !!!

Groetjes Cora

corrie zei

sandra geweldig super super mooi
ik ga het patroon aan vragen bij je wat ben toch creatief
heel veel groetjes van een knutsel maatje corrie

Monique - Mienokje zei

Ontzettend leuk om te maken!
Groetjes, Mienokje