A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

donderdag 16 juni 2011

# 15 Raamkaart met luiken patroon / Window with shutters card template

Hierbij dan het raamkaartje zoals beloofd!



En nog een uitwerking van dit patroon:

 


# 15 Raamkaart met luiken patroon / Window with shutters card template

€ 0,75
( Twee .PDF patronen)

--------------------------------------------------------------------------

Extra mogelijkheid:
(alleen te bestellen indien men over een electrische Silhouette snijmachine beschikt!)
# 15a Silhouette .STUDIO snijbestand 'Raamkaart met luikjes'
+ € 0,25
(Totaalprijs is dan € 1,00)

4 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een gaaf kaartje, schitterend en super origineel

hennie zei

nou meis ik vind de kaart helemaal te gek hoor eht is een superkaart.
Liefs Hennie.

corrie zei

hoi sandra ik ben weer terug van vakantie en zag je mooie kaart dus ga ik hem weer snel bestellen hoor je hebt hem wel erg mooi gemaakt groetjes corrie

C@ro zei

Oh wat is dit leuk allemaal!
Jammer dat ik niet zo'n machien heb, maar ik stuur je site ff door naar mijn buuf, want die heeft er wel 1!!
Weet zeker dat ze het super gaaf vindt.

groetjes van Caro