A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

dinsdag 5 april 2011

Freebie; Paashaas kaart

Speciaal voor al mijn trouwe klanten en bezoekers van mijn blogs hierbij een kleine attentie voor de Pasen:

Hierbij het patroon! Klik op de foto om het te openen en sla het vervolgens met de rechtermuisknop op. Print het op volledige pagina uit (A4 formaat). Veel plezier ermee!
Mocht je het patroon gebruiken, dan zou ik een link naar mijn shop erg waarderen!

6 opmerkingen:

Irene zei

DANKJEWEL, heel erg leuk!!!!!!

Liefs, Irene

Ellen zei

Dank je wel, ik heb m opgeslagen, vind m zo leuk!

Groetjes Ellen

jans zei

dankje wel sandra heb hem mee genomen grt jans

Z@uberfee zei

Thank you so much, this is a wonderful freebie!

Sonja Bekker zei

Hoi Sandra,

Wat is mr haas weer leuk,ik heb hem mee genomen hoor!
Als hij klaar is meld ik mij bij jou:)
nog bedankt voor je lieve reaktie op me blog!

de schaar ben ik aan begonnen,nu nog even opleuken;)
Last dat ooh aan jou weten hoor.

Liefs
son

ElScrapdemati zei

es precioso gracias por el patron,a ver si me pongo hacerlo.besos