A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

vrijdag 4 maart 2011

# 6 Schaarkaart patroon / Scissors card template

Deze kaart in de vorm van een schaar is zowel als losse kaart te maken, als met doosje (leuk om een RAK of kleine attentie in te doen en te versturen met de post)!


Hier is de kaart los te zien zonder doosje!











En hier is de schaar met het doosje eraan vast!



 





Dit is nog een andere uitwerking van mij van dit patroon:

 

 


# 6 Schaarkaart patroon / Scissors card template

€ 1,25

(twee .PDF patronen incl. het binnendeel, het doosje en de digitext 'Scrappy Birthday')

--------------------------------------------------------------------------

Extra mogelijkheid:
(alleen te bestellen indien men over een electrische Silhouette snijmachine beschikt!)
# 6a Silhouette .STUDIO snijbestand 'Schaarkaart'
+ € 0,50
(Totaalprijs is dan € 1,75)

2 opmerkingen:

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwww sandra wat is die gaaafffff meis, superrrrrrrrrrrrr

wanneer ik het kan ga ik bij je shoppen oke.

groetjes manon

Sonja Bekker zei

Hoi Sandra,

He jij mijn aanvragen binnen gekregen?

Hoor graag van je,liefs sonja

mail
adres staat dacht ik op mijn blog:)