A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

woensdag 23 februari 2011

Sandra's Scrapshop is geopend!!!!

Vanaf vandaag is het officieel: Sandra's Scrapshop is geopend!!!



Hier op deze pagina plaats ik mijn .PDF patronen, .STUDIO snijbestanden en digiteksten die ik voor een kleine bijdrage te koop aanbied! Natuurlijk blijf ik ook gratis patronen uitgeven op mijn eigen blog!
Bij het tabblad 'Bestelprocedure / Voorwaarden' kunnen jullie lezen hoe het allemaal werkt.
Bij het tabblad 'Gallery' laat ik creaties van anderen zien die mijn patronen hebben gebruikt! Wil je hier ook bij komen? Mail mij met jouw uitwerking en ik zet die erbij met een link naar jouw site!
Kijk gerust lekker rond! De komende tijd wordt het natuurlijk allemaal aangevuld (we moeten tenslotte klein beginnen he!). Wil je wat bestellen? Klik dan op een kassa en mail de namen van de door jou gewenste patronen/digiteksten.

Veel plezier!
Groetjes, Sandra

16 opmerkingen:

Irene zei

Van harte gefeliciteerd Sandra en heel veel succes met je "winkeltje", het ziet er heel leuk uit!!!!

Liefs,

Irene

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je nieuwe bloggie en winkeltje, ben heel benieuwd wat voor leuks je ons allemaal wilt laten maken, veel succes

Aloesaloes zei

Van harte gefeliciteerd met dit winkeltje! Heel veel succes!!

Groetjes, Loes

Claudia7 zei

Hoi Sandra,

Gefeliciteerd met je eigen "winkeltje"! Heel veel succes.

groetjes, Claudia

Margreet zei

wat leuk zeg! van harte gefeliciteerd met je shoppie hoor en dat er maar veel patroontje op komen te staan he ;)
Groetjes Margreet

Anja zei

Wow leuk Sandra,
van harte en hou je goed in de gaten,hihi.
Gr Anja;o)

Wilma zei

Hallo Sandra,
Van Harte Gefeliciteerd met de opening van je webwinkeltje. Ik hoop dat je het giga druk gaat krijgen....succes.
Alvast een prettig weekend.
Liefs Wilma

Chantal zei

Hoi Sandra,

Gefeliciteerd met je shop! Mooie dingen heb je er al op staan zeg! Ben benieuwd wat er allemaal komen gaat!
Heel veel succes.
Groetjes Chantal.

Sandra zei

Wow! Wat gaaf San! Van harte gefeliciteerd met je shoppie!
Liefs, Sandra

Joke zei

Gefeliciteerd met je eigen winkeltje en veel succes ermee.
Mooie patroontjes staan er al op.
groetjes Joke

Hetty zei

Sandra van harte gefeliciteerd en heel veel succes

gr hetty

An Zeelmaekers zei

van harte gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging. Ik hoop veel leuke en creatieve ideetjes te vinden en aan te kopen bij jou! Alvast veel succes

Riet zei

geweldig Sandra,gefeliciteerd,ik wens je heel veel suces
lieve gr van mij Riet

Nathaly zei

Hi Sandra, heb je de stap gewaagd? Wat super stoer, joh! Gefeliciteerd.

Debbie zei

gefeliciteerd met je winkeltje ziet er top uit meis

cornelie zei

Ontdek nu pas je winkeltje, geweldig!!!! Heb zoveel leuke dingen gezien dat ik haast niet weet waar te beginnen hahaha. Veel succes, groetjes, Cornelie